Vi holder jer i hånden hele vejen

Vi gør meget ud af at I får en god introduktion til Klubmodul og kommer hurtigt i gang.

Klubmodul kan sagtens købes online, men vi ved af erfaring, at vores kunder søger rådgivning om processen og tilpasning af systemet, så I får lige præcis den funktionalitet, I har brug for.

1

Vi sørger for flytningen

Tænker du: ”Åh nej, det er jo et kæmpe arbejde at udskifte alt det, vi kender fra flere systemer til ét. Slap bare helt af.

Vi flytter det hele for jer. Klubmodul tilpasser også systemet efter jeres ønsker og behov, så det ligner det, I allerede kender samt understøtter de gode rutiner, I har og gerne vil beholde.

2

Altid support på telefonen

Hos Klubmodul vægter vi meget højt, at I får glæde at systemet. Vores support foregår ikke kun online.

Vi yder support på telefon – og I kan ringe lige så meget, I har brug for.
Det ved vi giver tryghed og gør det nemt at få glæde af det nye system. Selv om systemet er online, så hjælper vi jer med implementeringen og yder naturligvis support, når I har taget systemet i brug.

Vi har også oprette supportgrupper, som I kan blive en del af, hvor administratorer/superbrugere fra hele landet hjælper hinanden.

3

Gør som i plejer i Klubmodul

Vi understøtter det, I allerede gør eller ønsker at gøre i fremtiden – bare online. For os er det vigtigt, at Klubmodul er let at adoptere, for så får I mest glæde af det.

Derfor gør vi meget ud af at tilpasse Klubmodul til jeres behov – for systemet er så fleksibelt, at vi kan tilpasse det lige, som I gerne vil have det.

4

Fremtiden er også sikret med Klubmodul

Med over 2.000 foreninger og klubber udvikler vi hele tiden på Klubmodul. Hver uge opdaterer vi systemet.

Vi lytter til de behov, I står med, fordi det giver os den allerbedste indsigt i kravene til Klubmodul i fremtiden.

Og så sørger vi for at ikke kun én klub, forening eller organisation, men ALLE vores brugere får adgang til de nye tiltag, vi implementerer.

5

Lær mere med webinar

Hver måned afholder Klubmodul webinar. Nogle emner er fast, som webinaret "Ny i Klubmodul" der henvender sig til alle der er nye i Klubmodul, enten som ny kunde eller hvis du er ny kasserer eller lignende.

Andre webinarer berører emner som regnskab, medlemmer og hjemmeside.

Det siger foreningerne

”Super godt til at melde tilbage hurtigt og som aftalt! Virkelig dejligt med struktureret feedback (punktvis). Virkelig god til at komme med konstruktive forslag til forbedringer.”

- Søren, Atletica Tri

”Tak for hurtig support – også endda i juletiden.”

- Rasmus Fossá, Klarup Rideskole

"Vi har haft et tæt samarbejde med Klubmodul hele vejen igennem, og vi har altid fået hurtige og ærlige svar - man får ingen falske løfter eller vævende salgstaler. Den ærlighed sætter vi stor pris på!"

- CISV Danmark

Præsentation af Klubmodul

Få hjælp af en superbruger

Hjælpen er altid nær. Udover vores support kan I finde superbrugere i Klubmoduls lukkede Facebookgrupper, hvor administratorer kan hjælpe hinanden. Vi har en række aktive Facebookgrupper målrettede kommerciel forretning, idrætsforeninger, øvrige foreninger og forbund, hvor der er stor hjælp at hente fra andre.

Effektivt instruktørkorps i hele landet

Klubmodul har også samlet et korps af hjælpere fra hele landet, der er superbruger i Klubmodul og alle anvender det til dagligt. Har I behov for hjælp, så kan I finde en superbruger lige i nærheden.

Gå til instruktørkorps

Vilkår og priser

  • Prisen for at få besøg eller hjælp af en instruktør aftales individuelt med instruktøren selv
  • Kørepenge og forventet tidsforbrug er en god ide at aftale inden mødet
  • Klubmodul vil gerne formidle kontakt for de klubber, der er i tvivl – skriv til os på salg@klubmodul.dk
  • Klubmodul har ikke ansvar for instruktørerne, og de er ikke ansat af Klubmodul

Når du først ser Klubmodul, så er beslutningen nem.

Derfor vil vi gerne vise Klubmodul for jer.

Kontakt os i dag på

salg@klubmodul.dk

eller book telefonmøde

- vi dækker hele Danmark.